Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

ΕΙΣΑΙ GAY? ΚΡΙΜΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!

Είσαι gay? Πλάκα μου κάνεις, κρίμα, και δεν σου φαίνετε καθόλου. Όχι ρε φίλε δεν μου φαίνετε. Και τι θα πει μου φαίνετε? Είναι κάτι σαν σπυράκι στη μύτη? Το έχεις φαίνετε δεν το έχεις όλα καλά?
Η μήπως στο μυαλό σου με φαντάζεσαι να λικνίζομαι σαν την Monica Belucci, να ντύνομαι στα ροζ και να μιλώ σαν την Καλομοίρα? Λυπάμαι αλλά δεν θα σου κάνω την χάρη, δε μου βγαίνει.

Μάλλον αυτό που τρομάζει τους περισσότερους είναι ότι δεν μπορεί να πίνεις ουίσκι, να παρακολουθείς αθλητικά ή ειδήσεις, να φοράς κουστούμι, να είσαι φρεσκοξυρισμένος, να σου την πέφτουν διάφορες αιθέριες υπάρξεις και να είσαι gay.


Και αυτό που τους τρομάζει περισσότερο είναι όταν τους λέω ότι αυτό απλά προέκυψε κάποια στιγμή στη ζωή μου όταν ερωτεύθηκα κάποιον και με ερωτεύθηκε και αυτός, σας λέω πρέπει να δείτε τον τρόμο στο μάτι τους! Τους τρομάζει γιατί ξέρουν ότι αν συνέβη σε εμένα μπορεί να συμβεί και σε εκείνους, λες και είναι ιλαρά και θα κολλήσουν.

Κλείνω τώρα όμως γιατί πρέπει να πάω για τρέξιμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: