Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

ΚΡΥΜΜΕΝΑ



Απ' όσα έκαμα κι απ' όσα είπα
να μη ζητήσουνε να βρουν ποιος ήμουν.

Εμπόδιο στέκονταν και μεταμόρφωνε
τες πράξεις και τον τρόπο της ζωής μου.

Εμπόδιο στέκονταν και σταματούσε με
πολλές φορές που πήγαινα να πω.

Η πιο απαρατήρητές μου πράξεις
και τα γραψίματά μου τα πιο σκεπασμένα -
από εκεί μονάχα θα με νοιώσουν.

Αλλά ίσως δεν αξίζει να καταβληθεί
τόση φροντίς και τόσος κόπος να με μάθουν.

Κατόπι -στην τελειωτέρα κοινωνία-
κανένας άλλος καμωμένος σαν εμένα
βέβαια θα φανεί κ' ελεύθερα θα κάμει.


Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

2 σχόλια:

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Kι αν δε μπορείς να κάμεις
τη ζωή σου όπως τη θέλεις,
Τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: Μην την εξευτελίζεις
μες την πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις και ομιλίες.
Αυτό είναι τι δικό μου αγαπημένο του ΚΑΒΑΦΗ και πολύ θάθελα να το εφάρμοζα αλλά ..
Μ΄ αρέσει που είσαι εκτός κλίματος
Αλλά θα στο χαλάσω λίγο λέγοντάς σου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
(το μαιλ μου :PEIRAIAS2007@GMAIL.COM)

J. είπε...

Χρόνια καλά και πολλά.
Όσο για το κλίμα των ημερών θα ακολουθήσει ανάρτηση που θα εξηγώ.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές!